Digitalisering in carwashbranche: DICO aan het woord II

“Digitalisering zorgt voor een heel nieuwe manier van klantbenadering. Via social media kun je snel en eenvoudig een grote groep mogelijke klanten aanspreken. Het is wel aan te raden om een plan op te stellen over de omgang met negatieve en positieve feedback die je online ontvangt”, stelt Caren Börsch van DICO. Ook gaat ze in deze video dieper in de app die het bedrijf ontwikkelde voor de carwashbranche.

De redactie van CarwashPro.de sprak haar en andere vertegenwoordigers van de carwashbranche op 8 mei tijdens vakbeurs Tankstelle & Mittelstand.  In een aantal video’s vertellen woordvoerders van onder andere WashTecChrist en DICO meer over innovaties, uitdagingen en hun toekomstverwachtingen. Dit keer is het dus de beurt aan DICO. De video kan met Nederlandse ondertiteling bekeken worden.

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.