Verbeter je gastvrijheid in de carwash met webinar van OOTW

Hoe zorg je ervoor dat bezoekers met een fijn gevoel je carwash of tankstation verlaten en hoe houd je medewerkers betrokken bij je bedrijfsvoering? Het toverwoord is gastvrijheid. Het O&O Fonds Tankstations en Wasbedrijven (OOTW) legt op dinsdag 3 december in het gratis te volgen webinar ‘Hospitality’ uit hoe je dankzij gastvrijheid je omzet kunt verhogen.

Trainer Ties van Dijk en gastvrijheidsexpert bij Van Staveren Sebastiaan van der Waerden geven tips over hoe je klanten met een goed gevoel huiswaarts kunt sturen. Een gastvrije houding naar jouw gasten toe zorgt er namelijk voor dat je meer plezier in je werk hebt en dat je de omzet helpt verhogen. Het webinar ‘Hospitality’ begint om 20.00 uur en is live te volgen. Lukt het je niet om dat specifieke tijdstip vrij te houden dan is dat geen ramp. De uitzending is ook op een later tijdstip terug te kijken.

Uitzendscherm

De workshop duurt maximaal een uur en is online te volgen. Het volgen van een workshop is heel eenvoudig en gaat in drie stappen. Ga naar de website van mijnbranchepaspoort.nl, meld je aan en ga naar de sectie ‘Mijn Trainingen’. Kies vervolgens de titel van het webinar dat je wilt volgen. Je staat nu in de omschrijving van het webinar. Om naar de uitzending te gaan, klik op ‘Naar training’. Je ziet nu het uitzendscherm van het webinar. De uitzending vindt hier plaats om 20.00 uur.

Lees ook:

  • Volg gratis online workshop over bedrijfshulpverlening bij OOTW
  • OOTW: ‘Er lijkt een personeelsverschuiving plaats te vinden in de waswereld’

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.