Bovag

Ruim 57.000 consumenten deden mee aan BOVAG WinterWasWeken

De ruim 80 BOVAG-autowas- en -poetsbedrijven die deelnamen aan de actie WinterWasWeken hebben in totaal 414.800 kanskaarten ontvangen om in de maand januari uit te delen aan hun klanten. Daarvan zijn er maar liefst 56.827 online verzilverd door consumenten. Dat leverde een zeer hoge- conversie van 13,7 procent op.

De klanten konden online de wincode van hun kanskaart invoeren en daarmee sowieso drie cadeaus claimen: een tijdelijk abonnement op een krant naar keuzen, een reisvoucher van 50 euro en een gratis tweede kaartje voor een dagje uit. Naast de tientallen prijzen, zoals dakkoffers en navigatiesystemen, werden in januari elke week twee hoofdprijzen verloot in de vorm van een stedentrip naar keuze van Tjingo en een vakantie bij CenterParcs. Deze prijzen zijn gewonnen door klanten van de deelnemende BOVAG-bedrijven Effe Wassen, BOB Autowas, Carwash & Co, Washin7, Carwash Westland, Auto West en Autobedrijf van der Jagt en Willemse.

Ruim 19.000 mensen hebben bij hun deelname actief aangegeven in de toekomst informatie en aanbiedingen van ‘hun’ autowas- of poetsbedrijf te willen ontvangen en daarnaast wilden ruim 28.500 consumenten meedingen naar de superhoofdprijs, bestaande uit een cheque van 10.000 euro voor een auto naar keuze op de website viaBOVAG.nl. De winnaar van die cheque wordt eind februari bekend gemaakt.

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.