Maastrichtse Esso Express voorzien van luxe uitstraling Cleanpanel

Esso Express in Maastricht werd recentelijk voorzien van nieuwe panelen en verlichting, waardoor het tankstation een luxe uitstraling heeft gekregen. De panelen werden in opdracht van De Haan Minerale Oliën door Cleanpanel geïnstalleerd. Operationeel Manager Tankstations Ralph van Zuijlen vertelt meer over de werkzaamheden.

Welke werkzaamheden zijn precies uitgevoerd en welke partijen zijn daarbij betrokken geweest?

“Het luifelplafond is door Bouwimpex voorzien van nieuwe panelen. Onze technische dienst heeft vervolgens de voorbereidende werkzaamheden aan de verlichting uitgevoerd. Na de installatie van de plafonddelen werden de nieuwe LED-lampen geplaatst.”

Wat is de reden dat de werkzaamheden uitgevoerd moesten worden?

“Het tankstation in Maastricht had nog een open plafond. Daar waren we niet tevreden over. Door het plafond dicht te zetten is de uitstraling van dit station compleet veranderd. Er is gekozen voor de plaatsing van een verlaagd plafond. Dit geeft een nette en verzorgde uitstraling op het voorterrein. De komst van het verlaagde plafond bood nog een ander groot voordeel. We hadden nu de ruimte om het lichtplan onder de loep te nemen en opnieuw in te richten. Een erg goede upgrade.”

Is het project via een aanbesteding in de markt gezet? Kiezen jullie standaard voor dezelfde partijen om mee te werken?

“We kiezen niet standaard voor dezelfde partij. Maar we wisselen ook niet zomaar van leverancier. We zijn loyaal, maar blijven wel kritisch. Zo stellen we hoge eisen aan communicatie, planning, prijs en kwaliteit.”

Hoe zijn jullie bij Cleanpanel terechtgekomen en wat maakt deze partij de juiste keus?

“Enkele jaren geleden ben ik George de Jong tegen gekomen op een beurs. We raakten in gesprek en op een gegeven moment bespraken we de mogelijkheden van de plaatsing van nieuwe panelen. Samen zijn we tot de conclusie gekomen dat de systemen van Cleanpanel goed toepasbaar zijn op tankstations. Vervolgens hebben we een pilotproject gestart. Tijdens deze test bleek direct dat Cleanpanel een betrouwbare partij is die zijn afspraken nakomt en kwaliteit levert.”

Staan er nog meer tankstations op de planning die van nieuwe luifels voorzien moeten worden?

“Jaarlijks passen we gemiddeld drie tot vier locaties aan. We werken momenteel in een project in Vreeland. Zodra er meerdere wanden of plafonds opgeknapt moeten worden, gaan we zeker in gesprek met het team van Cleanpanel. De coronacrisis heeft geen invloed op de voortgang van de werkzaamheden. Het team voert de eigen werkzaamheden uit en zorgt voor de juiste veiligheidsmaatregelen op locatie. In dit geval was er sprake van een onbemand tankstation en was er verder geen afstemming nodig met personeel.”

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Maastrichtse Esso Express voorzien van luxe uitstraling Cleanpanel | CarwashPro

Maastrichtse Esso Express voorzien van luxe uitstraling Cleanpanel

Esso Express in Maastricht werd recentelijk voorzien van nieuwe panelen en verlichting, waardoor het tankstation een luxe uitstraling heeft gekregen. De panelen werden in opdracht van De Haan Minerale Oliën door Cleanpanel geïnstalleerd. Operationeel Manager Tankstations Ralph van Zuijlen vertelt meer over de werkzaamheden.

Welke werkzaamheden zijn precies uitgevoerd en welke partijen zijn daarbij betrokken geweest?

“Het luifelplafond is door Bouwimpex voorzien van nieuwe panelen. Onze technische dienst heeft vervolgens de voorbereidende werkzaamheden aan de verlichting uitgevoerd. Na de installatie van de plafonddelen werden de nieuwe LED-lampen geplaatst.”

Wat is de reden dat de werkzaamheden uitgevoerd moesten worden?

“Het tankstation in Maastricht had nog een open plafond. Daar waren we niet tevreden over. Door het plafond dicht te zetten is de uitstraling van dit station compleet veranderd. Er is gekozen voor de plaatsing van een verlaagd plafond. Dit geeft een nette en verzorgde uitstraling op het voorterrein. De komst van het verlaagde plafond bood nog een ander groot voordeel. We hadden nu de ruimte om het lichtplan onder de loep te nemen en opnieuw in te richten. Een erg goede upgrade.”

Is het project via een aanbesteding in de markt gezet? Kiezen jullie standaard voor dezelfde partijen om mee te werken?

“We kiezen niet standaard voor dezelfde partij. Maar we wisselen ook niet zomaar van leverancier. We zijn loyaal, maar blijven wel kritisch. Zo stellen we hoge eisen aan communicatie, planning, prijs en kwaliteit.”

Hoe zijn jullie bij Cleanpanel terechtgekomen en wat maakt deze partij de juiste keus?

“Enkele jaren geleden ben ik George de Jong tegen gekomen op een beurs. We raakten in gesprek en op een gegeven moment bespraken we de mogelijkheden van de plaatsing van nieuwe panelen. Samen zijn we tot de conclusie gekomen dat de systemen van Cleanpanel goed toepasbaar zijn op tankstations. Vervolgens hebben we een pilotproject gestart. Tijdens deze test bleek direct dat Cleanpanel een betrouwbare partij is die zijn afspraken nakomt en kwaliteit levert.”

Staan er nog meer tankstations op de planning die van nieuwe luifels voorzien moeten worden?

“Jaarlijks passen we gemiddeld drie tot vier locaties aan. We werken momenteel in een project in Vreeland. Zodra er meerdere wanden of plafonds opgeknapt moeten worden, gaan we zeker in gesprek met het team van Cleanpanel. De coronacrisis heeft geen invloed op de voortgang van de werkzaamheden. Het team voert de eigen werkzaamheden uit en zorgt voor de juiste veiligheidsmaatregelen op locatie. In dit geval was er sprake van een onbemand tankstation en was er verder geen afstemming nodig met personeel.”

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.