‘Door de fusie zijn we de grootste truckwash van Nederland’

Truckwash Group en Truckwash 1 fuseren en gaan samen onder de naam Truckwash 1 Group. Maar wat merken klanten nu eigenlijk van deze samenwerking? CEO Johannes Snoek legt uit wat er veranderd is en wat juist hetzelfde blijft.

Wat is de grootste verandering voor klanten nu Truckwash 1 Group een feit is?

“De grootste verandering is dat er nu op nog meer locaties gewassen kan worden. Klanten die voorheen enkel in Roosendaal hun voertuig wasten, kunnen nu ook terecht bij de locaties in Bodegraven, Rotterdam, Aalsmeer en alle andere vestigingen. Dat is enorm gunstig, omdat chauffeurs gemakkelijker hun wagen kunnen reinigen. Daarnaast hebben we nu een loyaliteitsprogramma dat nu op alle locaties te gebruiken is.”

Merken klanten iets van de fusie?

“Niet zoveel. We proberen alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Uiteraard verandert er het een en ander aan de oude vormgeving zoals het logo. Om onze klanten te laten weten dat er een fusie gaande is, geven we hen momenteel een gratis geurhanger bij een van onze locaties.”

Wat zijn de grootste voordelen van de fusie voor jullie zelf – en de klanten?

“Ons voordeel is dat we nu een grotere positie innemen. We willen groeien en zijn van mening dat we samen een stuk sterker staan. Ook kan het groeiproces versneld worden doordat we onder een naam verder gaan. Onze klanten profiteren van een groter aanbod in waslocaties. Verder wordt er op elke vestiging dezelfde kwaliteit en service geboden. Op elke locatie wordt er op dezelfde manier gewassen, zijn de prijzen gelijk en kunnen chauffeurs overal die kenmerkende glimlach op het gezicht van onze ,medewerkers verwachten. Verder is er een uniform spaarprogramma opgezet en werken we overal met hetzelfde order- en facturatiesysteem.”

Wat is het onderscheidend vermogen van Truckwash 1 Group?

“Ons onderscheidend vermogen is dat we nu de grootste truckwashonderneming van Nederland zijn. We zullen onze marktpositie de komende jaren versterken en onze kernwaardes iedere keer weer naar een hoger niveau brengen. Uiteindelijk willen we uitbreiden binnen heel Europa.”

 

Onderwerpen: ,

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.