Ruim 90 wasbedrijven doen mee met WinterWasWeken van Bovag

In januari 2021 houdt brancheclub Bovag opnieuw de WinterWasWeken. Ruim 90 bedrijven hebben zich ingeschreven voor de actie, dat zijn er ongeveer 10 meer dan vorig jaar. Bovag zorgt voor de campagne, carwashes hopen meer klanten te verwelkomen en de klanten kunnen prijzen winnen.

Voor de deelnemende bedrijven is er inmiddels een toolkit beschikbaar. In de toolkit zit onder meer een poster en banners voor de website of social mediakanalen. De inschrijving is ondertussen gesloten.

De hoofdprijs voor klanten die tijdens de WinterWasWeken de auto komen wassen is een auto naar keuze ter waarde van 10.000 euro. Voor carwashes onder de vlag van Bovag betekenen de WinterWasWeken dat er landelijk reclame wordt gemaakt voor de wasstraat. Zoals branchemanager Erik Stern het op de eigen website verwoordt: “Het zou tof zijn als u daar gebruik van maakt, zodat het bereik nog groter wordt.”

Bijdrage

Aan deelname is een eenmalige bijdrage per vestiging verbonden. Een wasstraat met kettingbaan betaalt 600 euro, een roll-over 300 euro en een autopoetsbedrijf 200 euro. Bovag noemt het een ‘klein bedrag’ in vergelijking met lokaal adverteren. “Hoe meer leden deelnemen, hoe groter de landelijke dekking en natuurlijk communicatie naar consumenten.”

Resultaat

Vorig jaar deden ruim 80 Bovag autowas- en -poetsbedrijven mee aan de actie. Toen zijn er 56.827 codes online verzilverd door consumenten. Ruim 19.000 mensen gaven bij hun deelname actief aan in de toekomst informatie en aanbiedingen van ‘hun’ autowas- of poetsbedrijf te willen ontvangen.

De editie van 2020 staat in de boeken als de ‘beste ooit’. Nu er dit jaar nog eens tien meer bedrijven meedoen, kan 2021 zomaar het record breken.

Lees ook: 

Onderwerpen: , ,

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.