Wasactie in après-skisfeer zorgt voor 30 procent meer wassingen bij iClean Carwash

Bij iClean Carwash in Deventer schoven afgelopen weekend zo’n 30 procent meer auto’s aan voor een wasbeurt dan in een ander weekend waarin sneeuw wordt weggewassen. Dat had niet alleen te maken met het verwijderen van strooizout en gesmolten sneeuw, maar ook met de Tiroler wasactie. Klanten konden in après-skisfeer de auto wassen. 

Bij de carwash van iClean in Deventer werden dit weekend braadworsten van Westrik Snack geserveerd door vrijwilligers van de supportersvereniging van voetbalclub Go Ahead Eagles. Een dj zorgde met muziek voor een tiroler sfeertje.

Vestigingsmanager Erik Krijt vertelt dat iClean sinds kort ‘het marketingtechnisch’ anders aanvliegt. De carwash is recent sponsor geworden van Go Ahead Eagles en de socials worden ingezet om klanten te werven. De bezoekers die dit weekend aanschoven in de carwash-file deden dat volgens Krijt niet alleen voor het verwijderen van pekel. “Om 8 uur ’s ochtends stonden er al auto’s in de rij. Als we kijken een vergelijking maken met eerdere weken met winterse omstandigheden en acties die we hebben, zitten we nu op 30 procent meer wassingen.”

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Wasactie in après-skisfeer zorgt voor 30 procent meer wassingen bij iClean Carwash | CarwashPro

Wasactie in après-skisfeer zorgt voor 30 procent meer wassingen bij iClean Carwash

Bij iClean Carwash in Deventer schoven afgelopen weekend zo’n 30 procent meer auto’s aan voor een wasbeurt dan in een ander weekend waarin sneeuw wordt weggewassen. Dat had niet alleen te maken met het verwijderen van strooizout en gesmolten sneeuw, maar ook met de Tiroler wasactie. Klanten konden in après-skisfeer de auto wassen. 

Bij de carwash van iClean in Deventer werden dit weekend braadworsten van Westrik Snack geserveerd door vrijwilligers van de supportersvereniging van voetbalclub Go Ahead Eagles. Een dj zorgde met muziek voor een tiroler sfeertje.

Vestigingsmanager Erik Krijt vertelt dat iClean sinds kort ‘het marketingtechnisch’ anders aanvliegt. De carwash is recent sponsor geworden van Go Ahead Eagles en de socials worden ingezet om klanten te werven. De bezoekers die dit weekend aanschoven in de carwash-file deden dat volgens Krijt niet alleen voor het verwijderen van pekel. “Om 8 uur ’s ochtends stonden er al auto’s in de rij. Als we kijken een vergelijking maken met eerdere weken met winterse omstandigheden en acties die we hebben, zitten we nu op 30 procent meer wassingen.”

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.