george-bakos-SEFaaIjrjZA-unsplash-scaled

Een boom voor ieder verkocht wasabonnement

De Amerikaanse autowasketen Go Car Wash plant voortaan voor ieder verkocht wasabonnement een boom. In een onlangs aangekondigde samenwerking met One Tree Planted zei het bedrijf zijn ecologische voetafdruk te willen beperken.

One Tree Planted is een non-profitorganisatie die zich richt op wereldwijde herbebossing. Sinds 2014 hebben ze meer dan 40 miljoen bomen geplant in 43 landen. Bovendien hebben ze het aantal bomen dat elk jaar wordt geplant, meer dan verdubbeld. Dit beschermt de biodiversiteit, creëert een gezonder klimaat en helpt bij de herbebossing.

“Deze samenwerking komt op het juiste moment en sluit goed aan bij de toewijding van GO Car Wash om zijn ecologische voetafdruk te beperken en tegelijkertijd uitzonderlijke milieuvriendelijke wasbeurten te bieden”, zegt Brett Meinberg, COO van GO Car Wash over de coöperatie.

Maandlasten

The Go Unlimited is een op abonnementen gebaseerde service waarbij leden een maandelijks bedrag betalen. In ruil daarvoor krijgen ze een onbeperkt aantal autowasbeurten per maand, samen met andere voordelen zoals automatische facturering, gratis stofzuigers en het gebruik van een rij voor alleen leden. Bovendien een boom.

“Het is geweldig om samen te werken met GO Car Wash om bomen te planten en de bossen van onze planeet te herstellen”, zegt Louis Lagoutte, filiaalmanager van One Tree Planted. “De inzet van GO Car Wash zal helpen bij het financieren van een reeks projecten met een breed bereik van positieve effecten.”

Volgens specialisten in het veld helpt het planten van bomen zeker om de wereldwijde CO2-uitstoot terug te dringen. Maar het is geen zilveren kogel. Er is een bos ter grootte van India nodig als we de wereldwijde uitstoot van broeikasgassen serieus willen verminderen.

Lees ook:

Auteur: Rene Passet

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Een boom voor ieder verkocht wasabonnement | CarwashPro
george-bakos-SEFaaIjrjZA-unsplash-scaled

Een boom voor ieder verkocht wasabonnement

De Amerikaanse autowasketen Go Car Wash plant voortaan voor ieder verkocht wasabonnement een boom. In een onlangs aangekondigde samenwerking met One Tree Planted zei het bedrijf zijn ecologische voetafdruk te willen beperken.

One Tree Planted is een non-profitorganisatie die zich richt op wereldwijde herbebossing. Sinds 2014 hebben ze meer dan 40 miljoen bomen geplant in 43 landen. Bovendien hebben ze het aantal bomen dat elk jaar wordt geplant, meer dan verdubbeld. Dit beschermt de biodiversiteit, creëert een gezonder klimaat en helpt bij de herbebossing.

“Deze samenwerking komt op het juiste moment en sluit goed aan bij de toewijding van GO Car Wash om zijn ecologische voetafdruk te beperken en tegelijkertijd uitzonderlijke milieuvriendelijke wasbeurten te bieden”, zegt Brett Meinberg, COO van GO Car Wash over de coöperatie.

Maandlasten

The Go Unlimited is een op abonnementen gebaseerde service waarbij leden een maandelijks bedrag betalen. In ruil daarvoor krijgen ze een onbeperkt aantal autowasbeurten per maand, samen met andere voordelen zoals automatische facturering, gratis stofzuigers en het gebruik van een rij voor alleen leden. Bovendien een boom.

“Het is geweldig om samen te werken met GO Car Wash om bomen te planten en de bossen van onze planeet te herstellen”, zegt Louis Lagoutte, filiaalmanager van One Tree Planted. “De inzet van GO Car Wash zal helpen bij het financieren van een reeks projecten met een breed bereik van positieve effecten.”

Volgens specialisten in het veld helpt het planten van bomen zeker om de wereldwijde CO2-uitstoot terug te dringen. Maar het is geen zilveren kogel. Er is een bos ter grootte van India nodig als we de wereldwijde uitstoot van broeikasgassen serieus willen verminderen.

Lees ook:

Auteur: Rene Passet

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.