'Klanten binden'

BOVAG introduceert BOVAG Autowasbon

BOVAG-autobedrijven kunnen hun klant de Autowasbon cadeau doen, die vervolgens kan worden verzilverd bij een van de aangesloten autowasbedrijven Foto: Shutterstock

BOVAG introduceert exclusief voor bedrijven die zijn aangesloten bij de brancheorganisatie de BOVAG Autowasbon. Deze bon is ontwikkeld in samenwerking met Autowasbon, uitgever van de Nationale Autowasbon.

De BOVAG Autowasbon is bedoeld voor onder meer autobedrijven aangesloten bij de brancheorganisatie. Zij kunnen hun klanten de Autowasbon cadeau doen. Bijvoorbeeld na een APK of onderhoudsbeurt. Die klanten kunnen de bon vervolgens verzilveren bij een van de aangesloten autowasbedrijven.

Synergie

Erik Stern van BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven noemt het een ‘mooi instrument om klanten te binden’. “Het is een B-to-B product. De bon wordt dus niet rechtstreeks aan consumenten verkocht, maar aan onze leden, die hem kunnen inzetten als incentive voor hun klanten. Het is een mooi voorbeeld van samenwerking en synergie tussen verschillende branchesectoren. Een marktverkenning leert dat er veel belangstelling is bij met name autobedrijven voor de BOVAG Autowasbon. Omdat vrijwel alle BOVAG Autowasbedrijven al meedoen met de Nationale Autowasbon verwacht ik dat ook vrijwel alle BOVAG-autowasbedrijven mee zullen gaan doen.”

De BOVAG Autowasbon vertegenwoordigt geen bedrag, maar een basis wasbeurt. Het is aan de autowasbedrijven zelf daar invulling aan te geven.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Bron: BOVAG

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

BOVAG introduceert BOVAG Autowasbon | CarwashPro
'Klanten binden'

BOVAG introduceert BOVAG Autowasbon

BOVAG-autobedrijven kunnen hun klant de Autowasbon cadeau doen, die vervolgens kan worden verzilverd bij een van de aangesloten autowasbedrijven Foto: Shutterstock

BOVAG introduceert exclusief voor bedrijven die zijn aangesloten bij de brancheorganisatie de BOVAG Autowasbon. Deze bon is ontwikkeld in samenwerking met Autowasbon, uitgever van de Nationale Autowasbon.

De BOVAG Autowasbon is bedoeld voor onder meer autobedrijven aangesloten bij de brancheorganisatie. Zij kunnen hun klanten de Autowasbon cadeau doen. Bijvoorbeeld na een APK of onderhoudsbeurt. Die klanten kunnen de bon vervolgens verzilveren bij een van de aangesloten autowasbedrijven.

Synergie

Erik Stern van BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven noemt het een ‘mooi instrument om klanten te binden’. “Het is een B-to-B product. De bon wordt dus niet rechtstreeks aan consumenten verkocht, maar aan onze leden, die hem kunnen inzetten als incentive voor hun klanten. Het is een mooi voorbeeld van samenwerking en synergie tussen verschillende branchesectoren. Een marktverkenning leert dat er veel belangstelling is bij met name autobedrijven voor de BOVAG Autowasbon. Omdat vrijwel alle BOVAG Autowasbedrijven al meedoen met de Nationale Autowasbon verwacht ik dat ook vrijwel alle BOVAG-autowasbedrijven mee zullen gaan doen.”

De BOVAG Autowasbon vertegenwoordigt geen bedrag, maar een basis wasbeurt. Het is aan de autowasbedrijven zelf daar invulling aan te geven.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Bron: BOVAG

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.