Controle en inzicht

DiBO lanceert self-carwash app

Voor ondernemers van self-carwash locaties biedt de app een aantal functies, die het bedrijf op verschillende niveaus kan verbeteren Foto: DiBO

Leverancier van carwash-installaties DiBO lanceert op UNITI expo zijn nieuwste innovatie: een carwash app voor self-carwash gebruikers. Met deze app kunnen klanten rechtstreeks vanaf hun smartphone de carwash bedienen en programma’s kiezen en starten.

Tevens biedt de app de mogelijkheid voor klanten om credits per sessie te kopen en het creditgebruik te volgen. “In tegenstelling tot concurrenten die alleen mobiele betaalmogelijkheden aanbieden, biedt de app van DiBO een uitgebreid overzicht van transacties”, zegt het bedrijf.

Voor ondernemers van self-carwash locaties biedt de app een aantal functies, die het bedrijf op verschillende niveaus kan verbeteren.

  • Aanpassing en controle: pas instellingen aan, bekijk en reset alarmen rechtstreeks vanuit de app.
  • Uitgebreide gegevenstoegang: verkrijg gedetailleerde inkomens- en gebruiksgegevens om bedrijfsstrategieën te verfijnen. Dit omvat alle inkomstenstromen zoals contant geld, tokens, NFC-betalingen en online tegoeden.
  • Inzichten en analyses: bekijk de gemiddelde uitgaven per wasbeurt, betalingstypen en vaak gebruikte services. Exporteer gegevens naar Excel voor verdere analyse of integratie met andere systemen.
  • Klantbetrokkenheid: informeer geregistreerde klanten over promoties, nodig nieuwe gebruikers uit en breid het klantenbestand uit.
  • Accountbeheer: maak bedrijfs- en werknemersaccounts aan en koppel deze aan de carwash-activiteiten.
  • Branding en maatwerk: personaliseer de app met een eigen logo en beheer meerdere carwashes onder één eigenaarsaccount.
  • Dynamische prijzen: stel promoties in die tijdens bepaalde periodes worden geactiveerd met automatische prijsaanpassingen.

“Deze functies zijn ontworpen om ondernemers uitgebreide controle en inzichten te bieden, waardoor zowel de operationele efficiëntie als de klantbetrokkenheid worden verbeterd”, aldus DiBO.

DiBO presenteert de app en andere carwashinnovaties tijdens UNITI expo, van 14 tot en met 16 mei in Messe Stuttgart, op stand 1/1L02.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

DiBO lanceert self-carwash app | CarwashPro
Controle en inzicht

DiBO lanceert self-carwash app

Voor ondernemers van self-carwash locaties biedt de app een aantal functies, die het bedrijf op verschillende niveaus kan verbeteren Foto: DiBO

Leverancier van carwash-installaties DiBO lanceert op UNITI expo zijn nieuwste innovatie: een carwash app voor self-carwash gebruikers. Met deze app kunnen klanten rechtstreeks vanaf hun smartphone de carwash bedienen en programma’s kiezen en starten.

Tevens biedt de app de mogelijkheid voor klanten om credits per sessie te kopen en het creditgebruik te volgen. “In tegenstelling tot concurrenten die alleen mobiele betaalmogelijkheden aanbieden, biedt de app van DiBO een uitgebreid overzicht van transacties”, zegt het bedrijf.

Voor ondernemers van self-carwash locaties biedt de app een aantal functies, die het bedrijf op verschillende niveaus kan verbeteren.

  • Aanpassing en controle: pas instellingen aan, bekijk en reset alarmen rechtstreeks vanuit de app.
  • Uitgebreide gegevenstoegang: verkrijg gedetailleerde inkomens- en gebruiksgegevens om bedrijfsstrategieën te verfijnen. Dit omvat alle inkomstenstromen zoals contant geld, tokens, NFC-betalingen en online tegoeden.
  • Inzichten en analyses: bekijk de gemiddelde uitgaven per wasbeurt, betalingstypen en vaak gebruikte services. Exporteer gegevens naar Excel voor verdere analyse of integratie met andere systemen.
  • Klantbetrokkenheid: informeer geregistreerde klanten over promoties, nodig nieuwe gebruikers uit en breid het klantenbestand uit.
  • Accountbeheer: maak bedrijfs- en werknemersaccounts aan en koppel deze aan de carwash-activiteiten.
  • Branding en maatwerk: personaliseer de app met een eigen logo en beheer meerdere carwashes onder één eigenaarsaccount.
  • Dynamische prijzen: stel promoties in die tijdens bepaalde periodes worden geactiveerd met automatische prijsaanpassingen.

“Deze functies zijn ontworpen om ondernemers uitgebreide controle en inzichten te bieden, waardoor zowel de operationele efficiëntie als de klantbetrokkenheid worden verbeterd”, aldus DiBO.

DiBO presenteert de app en andere carwashinnovaties tijdens UNITI expo, van 14 tot en met 16 mei in Messe Stuttgart, op stand 1/1L02.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.