carwash, halloween, century

Century in Groningen pakt ook uit met Halloween

De Century Wasstraat aan de Bornholmstraat in Groningen verandert op woensdagavond 31 oktober in de griezeligste wasstraat van Groningen. Op Halloween avond, na de reguliere openingstijd, verandert de wasstraat in Century’s Haunted Carwash. Van 19:30 tot 21:30 uur kunnen wasstraatbezoekers voor het speciale Halloween Diamant-tarief van tien euro de auto wassen en zich acht minuten lang de stuipen op het lijf laten jagen. Het is weer een voorbeeld van hoe een ondernemer creatief inspeelt op een thema.

Halloween wordt in Nederland steeds meer gevierd. Spokentochten en andere griezelevenementen rondom Halloween zijn de laatste jaren steeds meer in trek. “Met Century’s Haunted Carwash speelt Century in op de stijgende populariteit van dit soort evenementen. Daar komt bij dat een wasstraat een perfecte plek is voor iets dergelijks. Het is van nature al een soort spookhuis. Alleen ga je er niet met een karretje door, maar met je eigen auto”, aldus het bedrijf. Gezien het karakter van Haunted Carwash wordt afgeraden om deze avond met kinderen jonger dan 12 jaar door de wasstraat te gaan. Ook mensen die gevoelig zijn voor licht-, geluid- en schrikeffecten wordt afgeraden om die avond door de wasstraat te gaan. Deelname is voor eigen risico.

Century Wasstraat

De Century Wasstraat is onderdeel van Century. Met de dealerschappen van Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, ŠKODA, CUPRA en Kalkhoff e-bikes in combinatie met een eigen hypermoderne wasstraat, bedrijfswagenombouw-, verhuur-, lease- en schadetak, is Century sinds 1932 uitgegroeid tot een mobiliteitspartner met meer dan 400 medewerkers verspreid over vestigingen in Groningen en Drenthe. Century biedt de particuliere en zakelijke rijder een totaaloplossing op het gebied van zijn mobiliteitswensen.

Lees ook: Century Wasstraat spil in grote automotive campus Groningen

Auteur: Thom Mandos

Autoliefhebber met een voorkeur voor een schone auto. Thom Mandos is vaste redacteur van vakblad CarwashPro en zo nu en dan schrijft hij voor wat andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.