Loogman Almere City FC

Kids met voetbalhelden door wasstraat Loogman Carwash Almere

Loogman Almere City FC kidsclub

Een wel heel bijzonder ritje eerder deze week door de wasstraat van Loogman Carwash Almere. Loogman Carwash biedt als hoofdsponsor van kidsclub ‘De Eigenwijsjes’ van Almere City FC kinderen de kans om hun voetbalheld te interviewen. De kinderen mogen tijdens de wasbeurt alle vragen stellen die ze maar kunnen bedenken.

Dit keer was het de beurt aan Divayo van kidsclub ‘De Eigenwijsjes’ en keeper Nordin Bakker van Almere City FC (zie filmpje). Op de foto een ander kidsclublid met zijn voetbalheld: middenvelder Danny Post. Voor Loogman Carwash is dit ludieke wasstraatconcept een mooie manier om kinderen te verrassen met een leuke activiteit, en ze tegelijkertijd kennis te laten maken met de wasstraat.

Samenwerking

Brian IJzebaart, marketing manager bij Loogman Carwash Almere: “De kidsclub biedt ons een mooie kans om de club te helpen, maar het idee is ook dat er een bepaalde herkenbaarheid wordt gecreëerd. Wanneer de kinderen zelf 18 zijn en een auto hebben, hopen we dat ze dan ook bij ons de auto komen wassen.” De samenwerking is sinds 2021 aangegaan voor een periode van drie jaar.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Kids met voetbalhelden door wasstraat Loogman Carwash Almere | CarwashPro
Loogman Almere City FC

Kids met voetbalhelden door wasstraat Loogman Carwash Almere

Loogman Almere City FC kidsclub

Een wel heel bijzonder ritje eerder deze week door de wasstraat van Loogman Carwash Almere. Loogman Carwash biedt als hoofdsponsor van kidsclub ‘De Eigenwijsjes’ van Almere City FC kinderen de kans om hun voetbalheld te interviewen. De kinderen mogen tijdens de wasbeurt alle vragen stellen die ze maar kunnen bedenken.

Dit keer was het de beurt aan Divayo van kidsclub ‘De Eigenwijsjes’ en keeper Nordin Bakker van Almere City FC (zie filmpje). Op de foto een ander kidsclublid met zijn voetbalheld: middenvelder Danny Post. Voor Loogman Carwash is dit ludieke wasstraatconcept een mooie manier om kinderen te verrassen met een leuke activiteit, en ze tegelijkertijd kennis te laten maken met de wasstraat.

Samenwerking

Brian IJzebaart, marketing manager bij Loogman Carwash Almere: “De kidsclub biedt ons een mooie kans om de club te helpen, maar het idee is ook dat er een bepaalde herkenbaarheid wordt gecreëerd. Wanneer de kinderen zelf 18 zijn en een auto hebben, hopen we dat ze dan ook bij ons de auto komen wassen.” De samenwerking is sinds 2021 aangegaan voor een periode van drie jaar.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.