Vier manieren om in de stemming te komen voor het Carwash Professional Forum

Op het Carwash Professional Forum 2020 worden thema’s belicht waar ondernemers uit de carwashbranche echt wat aan hebben. Zo staan er interactieve presentaties over marketing, leiderschap en social skills op het programma. In dit artikel worden vier aanbevelingen gegeven en ontdek je waarom je dit event dat op dinsdag 1 september online plaatsvindt niet mag missen.

Marketing is een onderwerp dat al wat langer en vaker belicht wordt op CarwashPro. Via social media bijvoorbeeld is het vrij eenvoudig om op een laagdrempelige manier met je doelgroep in contact te komen. Maar hoe begin je en wat wil je vertellen? Weet je ook op welke manier je de klant wilt aanspreken en op welke manier? Om alvast in de stemming te komen, kan een gratis digitaal magazine gedownload worden.

1. Digitaal magazine

In het digitale magazine worden handige tools aangereikt, waarmee ondernemers hun voordeel kunnen doen. Ook geeft oprichter Sven L. Franzen van de Tiger Marketing Group alvast een sneak peak van zijn presentatie. Het magazine is hier te downloaden.

2. Interviews

Naast het interview met Franzen in het digitale magazine zijn er nog meerdere artikelen over sprekers die op het Carwash Professional Forum 2020 te volgen zijn gepubliceerd. Zo vertelt marketingexpert Carlo Rüber van Brand&Sales waarom purpose marketing in opkomst is en wat de voordelen van deze marketingtak zijn. Duurzaam ondernemen is hierbij zeer belangrijk.

Consultant en coach Iris Hartmann van I.C.H. Beratung gaat in haar presentatie dieper in op het belang van leiderschap. Hoe zorg je ervoor dat je het beste uit jezelf en je personeel haalt en welke eigenschappen heeft een goed leider nodig? De adviezen van Hartmann zijn praktisch en direct toepasbaar.

Eigenaar Inanc Armitli van marketingbureau AICO Networks vertelt hoe je zowel offline als online alles uit je marketing kunt halen. Zo is het bieden van meerwaarde een must. Het belangrijkste is echter dat je communicatie richting de klant goed moet zijn. Maak duidelijk waarom men naar jouw carwash moet gaan. 

3. Teaser

Naast een aantal interactieve presentaties staan er ook virtuele carwash tours op het programma. De rondleidingen zijn volledig corona-proof en kunnen online gevolgd worden. Bezoekers kunnen vanuit een online omgeving een kijkje nemen in de fabriek van DICO Waschstraßen GmbH in Troisdorf. Het enige dat deelnemers daarvoor nodig hebben, is een stabiele internetverbinding.

Een bezoek aan Mr. Wash Köln Zollstock staat op de agenda. Deze vestiging van de beroemde Duitse carwash-keten beschikt over een kettingwasstraat en een interieurbaan. Mr. Wash werd in 1964 opgericht door Dr. Joseph Enning in Düsseldorf. Sindsdien is dit bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste carwash-ketens van onze Oosterburen. Een bezoek aan Best Carwash in Troisdorf staat 1 september ook op de agenda. Het gaat hier om een kettingwasstraat van 65 meter lang met 29 stofzuigplekken. In totaal beslaat deze wasgelegenheid 2.500 vierkante meter. In deze teaser wordt alvast een tipje van de sluier opgelicht.

4. Uitnodigingen van de sprekers

Wie kunnen bezoekers het beste enthousiasmeren om het programma te bezoeken dan de sprekers zelf? Deze sprekers en presentatrice Anna Ewert vertellen waarom je het Carwash Professional Forum 2020 niet mag missen.

Sven L. Franzen

Iris Hartmann

Anna Ewert

Meer informatie is hier te vinden en registeren kan hier.


Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Vier manieren om in de stemming te komen voor het Carwash Professional Forum | CarwashPro

Vier manieren om in de stemming te komen voor het Carwash Professional Forum

Op het Carwash Professional Forum 2020 worden thema’s belicht waar ondernemers uit de carwashbranche echt wat aan hebben. Zo staan er interactieve presentaties over marketing, leiderschap en social skills op het programma. In dit artikel worden vier aanbevelingen gegeven en ontdek je waarom je dit event dat op dinsdag 1 september online plaatsvindt niet mag missen.

Marketing is een onderwerp dat al wat langer en vaker belicht wordt op CarwashPro. Via social media bijvoorbeeld is het vrij eenvoudig om op een laagdrempelige manier met je doelgroep in contact te komen. Maar hoe begin je en wat wil je vertellen? Weet je ook op welke manier je de klant wilt aanspreken en op welke manier? Om alvast in de stemming te komen, kan een gratis digitaal magazine gedownload worden.

1. Digitaal magazine

In het digitale magazine worden handige tools aangereikt, waarmee ondernemers hun voordeel kunnen doen. Ook geeft oprichter Sven L. Franzen van de Tiger Marketing Group alvast een sneak peak van zijn presentatie. Het magazine is hier te downloaden.

2. Interviews

Naast het interview met Franzen in het digitale magazine zijn er nog meerdere artikelen over sprekers die op het Carwash Professional Forum 2020 te volgen zijn gepubliceerd. Zo vertelt marketingexpert Carlo Rüber van Brand&Sales waarom purpose marketing in opkomst is en wat de voordelen van deze marketingtak zijn. Duurzaam ondernemen is hierbij zeer belangrijk.

Consultant en coach Iris Hartmann van I.C.H. Beratung gaat in haar presentatie dieper in op het belang van leiderschap. Hoe zorg je ervoor dat je het beste uit jezelf en je personeel haalt en welke eigenschappen heeft een goed leider nodig? De adviezen van Hartmann zijn praktisch en direct toepasbaar.

Eigenaar Inanc Armitli van marketingbureau AICO Networks vertelt hoe je zowel offline als online alles uit je marketing kunt halen. Zo is het bieden van meerwaarde een must. Het belangrijkste is echter dat je communicatie richting de klant goed moet zijn. Maak duidelijk waarom men naar jouw carwash moet gaan. 

3. Teaser

Naast een aantal interactieve presentaties staan er ook virtuele carwash tours op het programma. De rondleidingen zijn volledig corona-proof en kunnen online gevolgd worden. Bezoekers kunnen vanuit een online omgeving een kijkje nemen in de fabriek van DICO Waschstraßen GmbH in Troisdorf. Het enige dat deelnemers daarvoor nodig hebben, is een stabiele internetverbinding.

Een bezoek aan Mr. Wash Köln Zollstock staat op de agenda. Deze vestiging van de beroemde Duitse carwash-keten beschikt over een kettingwasstraat en een interieurbaan. Mr. Wash werd in 1964 opgericht door Dr. Joseph Enning in Düsseldorf. Sindsdien is dit bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste carwash-ketens van onze Oosterburen. Een bezoek aan Best Carwash in Troisdorf staat 1 september ook op de agenda. Het gaat hier om een kettingwasstraat van 65 meter lang met 29 stofzuigplekken. In totaal beslaat deze wasgelegenheid 2.500 vierkante meter. In deze teaser wordt alvast een tipje van de sluier opgelicht.

4. Uitnodigingen van de sprekers

Wie kunnen bezoekers het beste enthousiasmeren om het programma te bezoeken dan de sprekers zelf? Deze sprekers en presentatrice Anna Ewert vertellen waarom je het Carwash Professional Forum 2020 niet mag missen.

Sven L. Franzen

Iris Hartmann

Anna Ewert

Meer informatie is hier te vinden en registeren kan hier.


Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.