Car Wash Show Europe presenteert eerste sprekers

De eerste namen van sprekers op de Car Wash Show Europe 2021 zijn bekend. Onder andere Eric Wulf, CEO van de International Carwash Association (ICA), betreedt het digitale podium. Hij zal vertellen over de lessen die de Europese markt kan leren van de Amerikaanse collega’s. Het evenement vindt plaats op 28 en 29 april. 

Ook Ken Littrell zal zijn visie delen over de Amerikaanse carwashes. Als President van Clean Sweep Car Wash weet hij als geen ander hoe je service biedt. Op zijn drie locaties in de Verenigde Staten staat een goede klantbeleving centraal. 

Een ander belangrijk thema zijn de Noordelijke markten. Ari Ålander en Mika Alapiessa van het Finse Superoperator vertellen over hun ervaringen met digitalisering in de carwash. Daarnaast spreekt Bouchra Hashassi, CEO van Washville, over haar bedrijf. Ze runt een biologische truckwash en heeft bovendien een duurzaam personeelsbeleid. 

Delen van kennis

Een van de belangrijkste onderdelen van het digitale evenement is het delen van kennis. ‘’In deze bijzondere tijd is het nog noodzakelijker om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen’’, schrijft de organisatie. Meer dan twintig sprekers zullen hun verhaal doen. Ook staan er interviews en paneldiscussies gepland.

Aan het evenement doen meer dan duizend personen mee die verbonden zijn aan de sector. Zij kunnen eind april niet alleen bestaande relaties terugzien, maar ook nieuwe contacten ontmoeten. De deelnemers werken bij meer dan negentig bedrijven wereldwijd. De digitale bijeenkomst wordt live uitgezonden vanuit de studio’s van ProMedia in Rotterdam. 

De Car Wash Show Europe is het enige evenement dat exclusief over carwash gaat. Het evenement wordt door ProMedia, de uitgever van onder andere CarwashPro en TankPro, georganiseerd. Dat doet het bedrijf in nauwe samenwerking met de ICA.

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Car Wash Show Europe presenteert eerste sprekers | CarwashPro

Car Wash Show Europe presenteert eerste sprekers

De eerste namen van sprekers op de Car Wash Show Europe 2021 zijn bekend. Onder andere Eric Wulf, CEO van de International Carwash Association (ICA), betreedt het digitale podium. Hij zal vertellen over de lessen die de Europese markt kan leren van de Amerikaanse collega’s. Het evenement vindt plaats op 28 en 29 april. 

Ook Ken Littrell zal zijn visie delen over de Amerikaanse carwashes. Als President van Clean Sweep Car Wash weet hij als geen ander hoe je service biedt. Op zijn drie locaties in de Verenigde Staten staat een goede klantbeleving centraal. 

Een ander belangrijk thema zijn de Noordelijke markten. Ari Ålander en Mika Alapiessa van het Finse Superoperator vertellen over hun ervaringen met digitalisering in de carwash. Daarnaast spreekt Bouchra Hashassi, CEO van Washville, over haar bedrijf. Ze runt een biologische truckwash en heeft bovendien een duurzaam personeelsbeleid. 

Delen van kennis

Een van de belangrijkste onderdelen van het digitale evenement is het delen van kennis. ‘’In deze bijzondere tijd is het nog noodzakelijker om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen’’, schrijft de organisatie. Meer dan twintig sprekers zullen hun verhaal doen. Ook staan er interviews en paneldiscussies gepland.

Aan het evenement doen meer dan duizend personen mee die verbonden zijn aan de sector. Zij kunnen eind april niet alleen bestaande relaties terugzien, maar ook nieuwe contacten ontmoeten. De deelnemers werken bij meer dan negentig bedrijven wereldwijd. De digitale bijeenkomst wordt live uitgezonden vanuit de studio’s van ProMedia in Rotterdam. 

De Car Wash Show Europe is het enige evenement dat exclusief over carwash gaat. Het evenement wordt door ProMedia, de uitgever van onder andere CarwashPro en TankPro, georganiseerd. Dat doet het bedrijf in nauwe samenwerking met de ICA.

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.