Bovemij geeft trainingen over omgaan met criminaliteit en agressie

Baliemedewerkers en ondernemers hebben regelmatig met agressieve klanten te maken en het is in zulke situaties zaak om het hoofd koel te houden. Maar hoe doe je dat? Bovemij biedt een tweetal trainingen aan waarin opleidingsinstituut Innovam tools geeft om met lastige klantsituaties om te gaan.

De trainingen zijn speciaal voor baliemedewerkers, managers en ondernemers opgezet. Doel is om klanten met slechte bedoelingen eruit te pikken en om vervelende confrontaties te de-escaleren. De basistraining ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ leert de cursisten om klanten met slechte bedoelingen te herkennen en om te gaan met agressie.

Er is echter ook een extra training die voor verdieping zorgt. In ‘De-escaleren kun je leren’ gaan de deelnemers leren hoe ze het beste op dreigende situaties kunnen inspelen. Cursisten oefenen onder begeleiding van specialisten met het ombuigen en begrenzen van emotie en agressie. Deze tweede training is ideaal voor mensen die de basistraining ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ hebben gevolgd.

Aanmelden

De training ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’ vindt plaats op 6 oktober 2020. Aanmelden kan via de website van Innovam. De verdiepende training ‘De-escaleren kun je leren’ is op 7 oktober of 24 november 2020 te volgen. Aanmelden kan hier.


Onderwerpen: , ,

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.