Theo Heikamp, Dico, ACE, Iclean

Theo Heikamp naar Dico Carwash BV

Theo Heikamp is afgelopen maand in dienst getreden bij Dico Carwash BV uit het Gelderse Beuningen. Hij verruilt hiermee zijn baan als salesmanager bij ACE Carwash Systems. Hij zal zich samen met Jeroen Visser bezig gaan houden met het exploiteren en bouwen van een eigen wasstraat en tevens optreden als vertegenwoordiger van de Duitse wasstraat-fabrikant Dico in Nederland. “De leverancier dacht met ons mee. Niet alleen over het exploiteren van een eigen wasstraat; ze zochten ook nog vertegenwoordigers om de Nederlandse markt mee te bestormen”, zegt hij.

Heikamp begon zijn verkoop-carrière in de tankstationtechniek. Daarna maakte hij de stap naar Iclean, waar hij Jeroen Visser ontmoette. Niet lang geleden hielden de twee een brainstorm-sessie over een mogelijke samenwerking op het gebied van een eigen wasstraat. Uiteindelijk zegde Heikamp zijn baan bij ACE op en besloot om met Visser bij Dico aan de slag te gaan.

Vertegenwoordigers

Bij het zoeken naar een wasstraat kwamen Visser en Heikamp uit bij het Duitse Dico. “Omdat ze machines leveren die zowel hydraulisch als elektrisch aangedreven kunnen worden, ging onze voorkeur uit naar deze leverancier. Eigenaar Harald Börsch wilde met ons meedenken. Niet alleen over onze eigen wasstraat, maar over een bredere samenwerking.” Heikamp werd samen met Visser benaderd om het bedrijf te vertegenwoordigen in Nederland. “Zowel Jeroen als ik kennen de markt goed. Dat was voor hen een pre, waardoor ze ons vroegen om ze hier te vertegenwoordigen.”

Visser startte in december met het bedrijf waar Heikamp in mei bij aansloot. De ondernemers houden zich flink bezig met de toekomst van de carwash-branche. “De markt is in beweging, zo ook Dico. In de tweede helft van dit jaar komen er veel innovaties op de markt.” De wasstraat die binnenkort gebouwd gaat worden, moet een soort real-life showroom van de nieuwste ontwikkelingen op carwash-gebied worden. Wat de aankomende ontwikkelingen zijn wil Heikamp nog niet kwijt. “Die informatie volgt op een later tijdstip.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Theo Heikamp naar Dico Carwash BV | CarwashPro
Theo Heikamp, Dico, ACE, Iclean

Theo Heikamp naar Dico Carwash BV

Theo Heikamp is afgelopen maand in dienst getreden bij Dico Carwash BV uit het Gelderse Beuningen. Hij verruilt hiermee zijn baan als salesmanager bij ACE Carwash Systems. Hij zal zich samen met Jeroen Visser bezig gaan houden met het exploiteren en bouwen van een eigen wasstraat en tevens optreden als vertegenwoordiger van de Duitse wasstraat-fabrikant Dico in Nederland. “De leverancier dacht met ons mee. Niet alleen over het exploiteren van een eigen wasstraat; ze zochten ook nog vertegenwoordigers om de Nederlandse markt mee te bestormen”, zegt hij.

Heikamp begon zijn verkoop-carrière in de tankstationtechniek. Daarna maakte hij de stap naar Iclean, waar hij Jeroen Visser ontmoette. Niet lang geleden hielden de twee een brainstorm-sessie over een mogelijke samenwerking op het gebied van een eigen wasstraat. Uiteindelijk zegde Heikamp zijn baan bij ACE op en besloot om met Visser bij Dico aan de slag te gaan.

Vertegenwoordigers

Bij het zoeken naar een wasstraat kwamen Visser en Heikamp uit bij het Duitse Dico. “Omdat ze machines leveren die zowel hydraulisch als elektrisch aangedreven kunnen worden, ging onze voorkeur uit naar deze leverancier. Eigenaar Harald Börsch wilde met ons meedenken. Niet alleen over onze eigen wasstraat, maar over een bredere samenwerking.” Heikamp werd samen met Visser benaderd om het bedrijf te vertegenwoordigen in Nederland. “Zowel Jeroen als ik kennen de markt goed. Dat was voor hen een pre, waardoor ze ons vroegen om ze hier te vertegenwoordigen.”

Visser startte in december met het bedrijf waar Heikamp in mei bij aansloot. De ondernemers houden zich flink bezig met de toekomst van de carwash-branche. “De markt is in beweging, zo ook Dico. In de tweede helft van dit jaar komen er veel innovaties op de markt.” De wasstraat die binnenkort gebouwd gaat worden, moet een soort real-life showroom van de nieuwste ontwikkelingen op carwash-gebied worden. Wat de aankomende ontwikkelingen zijn wil Heikamp nog niet kwijt. “Die informatie volgt op een later tijdstip.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.