Klantenbinding

Loogman Was app bereikt mijlpaal van 250.000 downloads

De mijlpaal wordt ook gevierd in de wasstraat Foto: Loogman Carwash

De Loogman Was app heeft de 250.000 downloads bereikt en viert dat met korting in de wasstraat. De app is zes jaar geleden door Loogman Carwash opgericht om ‘de meest eerlijke prijs te geven aan de meest loyale mensen’. “We zien door deze constructie een enorme klantenbinding, waarbij klanten écht loyaal aan ons zijn”, aldus Loogman.

“Hoe meer je komt wassen bij ons, hoe lager de prijs per wasbeurt zal zijn”, legt Loogman Carwash uit. “De klant spaart daarbij punten en afhankelijk van het aantal punten heb je een bronzen, zilveren of gouden status. Hoe hoger je status is, hoe hoger je korting. Door dit loyaliteitsprogramma maken we met iedere wassing dus weer het verschil voor onze loyale Was app-gebruikers.”

Om de mijlpaal te vieren, krijgt iedere Was app-gebruiker op donderdag 18 mei een voucher voor 50 procent korting op Wasprogramma 1 in de app. Daarnaast wordt er op die dag in alle vestigingen iets lekkers uitgedeeld. De vouchers zijn geldig van 18 tot en met 21 mei. Klanten die nog geen Was app hebben, krijgen ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de korting, maar dan moeten ze wel de Was app downloaden tussen 18 en 21 mei.

Wasbubbel

Ondertussen kijkt Loogman Carwash verder naar nieuwe mogelijkheden binnen de app. “We zijn in circa zes jaar tijd gegroeid naar de mijlpaal van 250.000 downloads, en dit loopt iedere dag nog verder op. Vanuit onze data- en marketingafdeling, het innovatieteam en ook vanuit de operatie komen altijd vernieuwende ideeën. We blijven doorontwikkelen en zijn nu ook aan het testen met een aantal mooie nieuwe features binnen de Was app die het voor de klant nóg makkelijker en leuker maken. Zo hebben we kortgeleden de Wasbubbel gelanceerd: samen sparen met vrienden, familie, collega’s, je sportteam etc. En zo komen er nog veel meer gave dingen aan.”

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Loogman Was app bereikt mijlpaal van 250.000 downloads | CarwashPro
Klantenbinding

Loogman Was app bereikt mijlpaal van 250.000 downloads

De mijlpaal wordt ook gevierd in de wasstraat Foto: Loogman Carwash

De Loogman Was app heeft de 250.000 downloads bereikt en viert dat met korting in de wasstraat. De app is zes jaar geleden door Loogman Carwash opgericht om ‘de meest eerlijke prijs te geven aan de meest loyale mensen’. “We zien door deze constructie een enorme klantenbinding, waarbij klanten écht loyaal aan ons zijn”, aldus Loogman.

“Hoe meer je komt wassen bij ons, hoe lager de prijs per wasbeurt zal zijn”, legt Loogman Carwash uit. “De klant spaart daarbij punten en afhankelijk van het aantal punten heb je een bronzen, zilveren of gouden status. Hoe hoger je status is, hoe hoger je korting. Door dit loyaliteitsprogramma maken we met iedere wassing dus weer het verschil voor onze loyale Was app-gebruikers.”

Om de mijlpaal te vieren, krijgt iedere Was app-gebruiker op donderdag 18 mei een voucher voor 50 procent korting op Wasprogramma 1 in de app. Daarnaast wordt er op die dag in alle vestigingen iets lekkers uitgedeeld. De vouchers zijn geldig van 18 tot en met 21 mei. Klanten die nog geen Was app hebben, krijgen ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de korting, maar dan moeten ze wel de Was app downloaden tussen 18 en 21 mei.

Wasbubbel

Ondertussen kijkt Loogman Carwash verder naar nieuwe mogelijkheden binnen de app. “We zijn in circa zes jaar tijd gegroeid naar de mijlpaal van 250.000 downloads, en dit loopt iedere dag nog verder op. Vanuit onze data- en marketingafdeling, het innovatieteam en ook vanuit de operatie komen altijd vernieuwende ideeën. We blijven doorontwikkelen en zijn nu ook aan het testen met een aantal mooie nieuwe features binnen de Was app die het voor de klant nóg makkelijker en leuker maken. Zo hebben we kortgeleden de Wasbubbel gelanceerd: samen sparen met vrienden, familie, collega’s, je sportteam etc. En zo komen er nog veel meer gave dingen aan.”

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.