AIR-Serv neemt onderhoudskosten van luchtunits op zich

AIR-Serv komt met nieuw bedrijfsmodel voor carwashes

Het bedrijf AIR-Serv biedt een nieuw bedrijfsmodel aan voor carwashes. Carwashondernemers bieden plek aan de stofzuigers en/of bandenpompen en ontvangen een aandeel in de opbrengst van de toestellen. Het bedrijfsrisico van storingen, reparaties en andere uitvaltijden blijft bij AIR-Serv.

Het bedrijfsmodel van AIR-Serv kan naar eigen zeggen worden samengevat als een win-winsituatie voor bandenpompen en stofzuigers. In Nederland en Duitsland kunnen carwash- en tankklanten gratis gebruikmaken van de onderhoudsdiensten op de betreffende apparaten. Operators kunnen hun klanten een aantrekkelijke service bieden zonder te investeren in apparaten, onderhoud en reparaties.

Preventief onderhoud

De apparaten voor stofzuigen en bandenspanning staan ​​op veel locaties niet in de bedrijfsfocus, merkt AIR-Serv op. In zijn partnerschappen met operators biedt AIR-Serv aan om de apparaten in te stellen, te onderhouden, te kalibreren en te repareren als ze een defect zouden hebben. De operators hoeven zich dus geen zorgen meer te maken over de geïnstalleerde toestellen, ze bieden enkel de plaats en krijgen een aandeel in de verkoop van de toestellen.

Omdat de kosten bij AIR-Serv liggen, heeft het bedrijf een groot eigen belang om ervoor te zorgen dat de bandenpompen en stofzuigers zo continu mogelijk functioneren. Er komt dus een speciaal onderhoudsconcept om de hoek kijken. Wanneer de monteurs van AIR-Serv op locatie zijn, worden de geïnstalleerde apparaten veelal preventief onderhouden. Met dit samenwerkingsmodel is AIR-Serv momenteel actief in Duitsland, België en Nederland.

Lees ook: 

Auteur: Sandra Schafer

Sandra is redacteur van het Duitse zusje van CarwashPro, namelijk CarwashPro.de.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

AIR-Serv neemt onderhoudskosten van luchtunits op zich | CarwashPro

AIR-Serv neemt onderhoudskosten van luchtunits op zich

AIR-Serv komt met nieuw bedrijfsmodel voor carwashes

Het bedrijf AIR-Serv biedt een nieuw bedrijfsmodel aan voor carwashes. Carwashondernemers bieden plek aan de stofzuigers en/of bandenpompen en ontvangen een aandeel in de opbrengst van de toestellen. Het bedrijfsrisico van storingen, reparaties en andere uitvaltijden blijft bij AIR-Serv.

Het bedrijfsmodel van AIR-Serv kan naar eigen zeggen worden samengevat als een win-winsituatie voor bandenpompen en stofzuigers. In Nederland en Duitsland kunnen carwash- en tankklanten gratis gebruikmaken van de onderhoudsdiensten op de betreffende apparaten. Operators kunnen hun klanten een aantrekkelijke service bieden zonder te investeren in apparaten, onderhoud en reparaties.

Preventief onderhoud

De apparaten voor stofzuigen en bandenspanning staan ​​op veel locaties niet in de bedrijfsfocus, merkt AIR-Serv op. In zijn partnerschappen met operators biedt AIR-Serv aan om de apparaten in te stellen, te onderhouden, te kalibreren en te repareren als ze een defect zouden hebben. De operators hoeven zich dus geen zorgen meer te maken over de geïnstalleerde toestellen, ze bieden enkel de plaats en krijgen een aandeel in de verkoop van de toestellen.

Omdat de kosten bij AIR-Serv liggen, heeft het bedrijf een groot eigen belang om ervoor te zorgen dat de bandenpompen en stofzuigers zo continu mogelijk functioneren. Er komt dus een speciaal onderhoudsconcept om de hoek kijken. Wanneer de monteurs van AIR-Serv op locatie zijn, worden de geïnstalleerde apparaten veelal preventief onderhouden. Met dit samenwerkingsmodel is AIR-Serv momenteel actief in Duitsland, België en Nederland.

Lees ook: 

Auteur: Sandra Schafer

Sandra is redacteur van het Duitse zusje van CarwashPro, namelijk CarwashPro.de.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.