Wat is er te zien?

Mis dit niet tijdens Car Wash Show Europe

De beurs staat volledig in het teken van innovaties op het gebied van carwash Foto: CWSE 2019, ProMedia

Het is bijna zover! Op 21 en 22 september vindt Car Wash Show Europe plaats in Amsterdam. Op de beurs staan tal van exposanten, die met hun innovaties laten zien wat er allemaal mogelijk is op het gebied van carwash. Benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn? CarwashPro vraagt een aantal exposanten naar hun stand.

DICO Carwash (stand 1.03.01)
DICO presenteert op de stand een aantal thema’s. Waaronder de elektrisch aangedreven RVS wasstraten en de voordelen van deze nieuwe generatie wasstraten. De online portal voor spare-parts. En het totaalconcept voor de startende carwashondernemer.

De deelname voor DICO is veelzijdig. “We zijn aanwezig voor onze bestaande relaties om noviteiten te tonen en te bespreken”, zegt DICO. “En daarnaast om pro-actief met potentiële klanten uit zowel Nederland als het buitenland te sparren.” DICO richt zich ook steeds meer op landen buiten zijn traditionele verzorgingsgebied en noemt deelname aan de show daarom ‘zeer interessant’. Met name komend jaar zal DICO in meerdere landen met projecten gaan starten.

Car Wash Transmissies (stand 2.07.01)
Car Wash Transmissies legt de focus op het aanbieden van componenten voor de vervangingsmarkt en wil hier zowel nationaal als internationaal in blijven groeien. Op de beurs zullen zij een nieuw product presenteren, namelijk de staal verzinkte kettingbaanconstructie, welke in de put van een wasstraat geplaatst kan worden. “Deze produceren wij sinds enige tijd zelf bij ons in Lelystad in huis. Inmiddels hebben wij een aantal projecten lopen en staan er op korte termijn een aantal klaar om uit te leveren”, aldus Car Wash Transmissies.

“Sterk punt van ons met betrekking tot de kettingbaan constructiebouw is dat wij het indien gewenst volledig klantspecifiek kunnen bouwen. Zodat eventuele wensen van klanten erin verwerkt kunnen worden.”

PayWashGo (stand 2.04.01)
Tracs Systems deelt op de stand de mogelijkheden van PayWashGo. “PayWashGo is veel meer dan een betaaloplossing”, legt het Belgische bedrijf uit. “Het is het kloppende hart van de wasstraat, dat alle beheersaspecten met elkaar verbindt. Van een warm welkom tot slimme marketingtools, contactloze afhandeling en een overzichtelijke boekhouding. PayWashGo is digitaal en cloud based, biedt datagedreven inzichten en draagt bij aan slimme groei.”

(Tekst gaat verder onder de afbeelding)

De stands laten verschillende innovaties zien op het gebied van technologie, automatisering, duurzaamheid en digitalisering. Foto: CWSE 2019

Cartec (stand 2.08.03)
Cartec maakt opnieuw zijn opwachting tijdens deze beurseditie. Met jarenlange ervaring heeft het Nederlandse merk Cartec zijn plek veroverd als een gewaardeerde speler binnen de automotive markt. “Dit jaar verwelkomen we met open armen zowel vertrouwde gezichten als nieuwe relaties”, zegt Cartec. “We zetten graag ons veelzijdige assortiment in de schijnwerpers, inclusief onze hoogwaardige chemie-lijn voor carwash, producten die zorgen voor interieurverzorging en VIP-behandelingen, en een variëteit aan doe-het-zelf producten voor de gepassioneerde eindgebruiker.”

Extendas (stand 4.10.07)
Ontdek de toekomst van bemand en onbemand autowassen op de stand van Extendas. Onder andere de SPINopc Payment Terminal wordt gepresenteerd. “Dit is de betaaloplossing voor de rollover of onbemande kettingstraat. Klanten betalen moeiteloos en profiteren van verkorte wachttijden, dankzij een 15,6-inch touchscreen en een breed scala aan betaalopties, waaronder debit-, credit- en tankkaarten en ook de eigen waspas en eenmalige wastickets.”

SPINopc biedt daarnaast geautomatiseerde marketingmogelijkheden om de wasfrequentie te verhogen, vertelt Extendas. “En upsell-kansen om de omzet te stimuleren. De SPINopc stuurt direct de wasstraat aan, hierin zijn we merkonafhankelijk. Tevens integreren we met Payter terminals in wasboxen en stofzuigers, waarbij een eigen waspas kan worden gebruikt voor betalingen. Ook bieden we een mogelijkheid tot het verkopen van wastickets vanuit een shop en ondersteunen we kentekenwassen en het wassen op rekening of abonnement.”

RIWAX (stand 3.04.01)
RIWAX Nederland wil de kennis binnen de organisatie maximaal ten goede laten komen voor zijn relaties. “Wij gaan voor optimalisatie van het wasresultaat, en daarbij ook voor optimalisatie van het verbruik en daarmee de kosten. RIWAX Chemie AG is volop bezig met vergaande vergroening van het gehele assortiment, wat resulteert in steeds meer producten zonder ADR-aanduiding. Vanaf volgend jaar komen er vooral in het high end productsegment mooie noviteiten waar we de bezoekers over kunnen informeren.”

“Tenslotte hebben wij met ons brede assortiment mooie upsell concepten voor de carwash exploitant die tot meer omzet kunnen leiden met hetzelfde aantal wassingen.”

(Tekst gaat verder onder de afbeelding)

De beurs trekt bezoekers uit meer dan 70 verschillende landen. Foto: CWSE 2019

Image Building (stand 4.06.01)
Image Building is gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en plaatsen van tijdelijke buitenreclame. Tijdens Car Wash Show Europa zal het bedrijf de Trotter laten zien. “Dit is een innovatief billboard dat perfect in de lijn van hoogwaardig straatmeubilair past. Zonder te schreeuwen trekt hij de aandacht naar de boodschap die hij op dat moment draagt.”

De Trotter heeft volgens Image Building een lange levensduur. “Doordat hij is gemaakt van hard kunststof en recyclebaar aluminium is hij zeer sterk, waardoor schade en productverlies nauwelijks voorkomen. Maar mocht het wel gebeuren dat het ernstig beschadigd is, dan is 98 procent van de Trotter recyclebaar tot onderdelen voor nieuwe borden.”

Car Wash Show Europe is verdeeld over drie dagen. Op woensdag 20 september zijn de Car Wash Tours. Hier zijn nog plekken voor beschikbaar, meld je hier aan. Op donderdag 21 en vrijdag 22 september is de beurs in EXPO Greater Amsterdam, met naast een beursvloer een programma met kennissessies, de Innovation Alley en een Car Wash Dinner met awarduitreiking. Toegang tot de beurs en sessies is gratis, registreren kan hier. 

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Mis dit niet tijdens Car Wash Show Europe | CarwashPro
Wat is er te zien?

Mis dit niet tijdens Car Wash Show Europe

De beurs staat volledig in het teken van innovaties op het gebied van carwash Foto: CWSE 2019, ProMedia

Het is bijna zover! Op 21 en 22 september vindt Car Wash Show Europe plaats in Amsterdam. Op de beurs staan tal van exposanten, die met hun innovaties laten zien wat er allemaal mogelijk is op het gebied van carwash. Benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn? CarwashPro vraagt een aantal exposanten naar hun stand.

DICO Carwash (stand 1.03.01)
DICO presenteert op de stand een aantal thema’s. Waaronder de elektrisch aangedreven RVS wasstraten en de voordelen van deze nieuwe generatie wasstraten. De online portal voor spare-parts. En het totaalconcept voor de startende carwashondernemer.

De deelname voor DICO is veelzijdig. “We zijn aanwezig voor onze bestaande relaties om noviteiten te tonen en te bespreken”, zegt DICO. “En daarnaast om pro-actief met potentiële klanten uit zowel Nederland als het buitenland te sparren.” DICO richt zich ook steeds meer op landen buiten zijn traditionele verzorgingsgebied en noemt deelname aan de show daarom ‘zeer interessant’. Met name komend jaar zal DICO in meerdere landen met projecten gaan starten.

Car Wash Transmissies (stand 2.07.01)
Car Wash Transmissies legt de focus op het aanbieden van componenten voor de vervangingsmarkt en wil hier zowel nationaal als internationaal in blijven groeien. Op de beurs zullen zij een nieuw product presenteren, namelijk de staal verzinkte kettingbaanconstructie, welke in de put van een wasstraat geplaatst kan worden. “Deze produceren wij sinds enige tijd zelf bij ons in Lelystad in huis. Inmiddels hebben wij een aantal projecten lopen en staan er op korte termijn een aantal klaar om uit te leveren”, aldus Car Wash Transmissies.

“Sterk punt van ons met betrekking tot de kettingbaan constructiebouw is dat wij het indien gewenst volledig klantspecifiek kunnen bouwen. Zodat eventuele wensen van klanten erin verwerkt kunnen worden.”

PayWashGo (stand 2.04.01)
Tracs Systems deelt op de stand de mogelijkheden van PayWashGo. “PayWashGo is veel meer dan een betaaloplossing”, legt het Belgische bedrijf uit. “Het is het kloppende hart van de wasstraat, dat alle beheersaspecten met elkaar verbindt. Van een warm welkom tot slimme marketingtools, contactloze afhandeling en een overzichtelijke boekhouding. PayWashGo is digitaal en cloud based, biedt datagedreven inzichten en draagt bij aan slimme groei.”

(Tekst gaat verder onder de afbeelding)

De stands laten verschillende innovaties zien op het gebied van technologie, automatisering, duurzaamheid en digitalisering. Foto: CWSE 2019

Cartec (stand 2.08.03)
Cartec maakt opnieuw zijn opwachting tijdens deze beurseditie. Met jarenlange ervaring heeft het Nederlandse merk Cartec zijn plek veroverd als een gewaardeerde speler binnen de automotive markt. “Dit jaar verwelkomen we met open armen zowel vertrouwde gezichten als nieuwe relaties”, zegt Cartec. “We zetten graag ons veelzijdige assortiment in de schijnwerpers, inclusief onze hoogwaardige chemie-lijn voor carwash, producten die zorgen voor interieurverzorging en VIP-behandelingen, en een variëteit aan doe-het-zelf producten voor de gepassioneerde eindgebruiker.”

Extendas (stand 4.10.07)
Ontdek de toekomst van bemand en onbemand autowassen op de stand van Extendas. Onder andere de SPINopc Payment Terminal wordt gepresenteerd. “Dit is de betaaloplossing voor de rollover of onbemande kettingstraat. Klanten betalen moeiteloos en profiteren van verkorte wachttijden, dankzij een 15,6-inch touchscreen en een breed scala aan betaalopties, waaronder debit-, credit- en tankkaarten en ook de eigen waspas en eenmalige wastickets.”

SPINopc biedt daarnaast geautomatiseerde marketingmogelijkheden om de wasfrequentie te verhogen, vertelt Extendas. “En upsell-kansen om de omzet te stimuleren. De SPINopc stuurt direct de wasstraat aan, hierin zijn we merkonafhankelijk. Tevens integreren we met Payter terminals in wasboxen en stofzuigers, waarbij een eigen waspas kan worden gebruikt voor betalingen. Ook bieden we een mogelijkheid tot het verkopen van wastickets vanuit een shop en ondersteunen we kentekenwassen en het wassen op rekening of abonnement.”

RIWAX (stand 3.04.01)
RIWAX Nederland wil de kennis binnen de organisatie maximaal ten goede laten komen voor zijn relaties. “Wij gaan voor optimalisatie van het wasresultaat, en daarbij ook voor optimalisatie van het verbruik en daarmee de kosten. RIWAX Chemie AG is volop bezig met vergaande vergroening van het gehele assortiment, wat resulteert in steeds meer producten zonder ADR-aanduiding. Vanaf volgend jaar komen er vooral in het high end productsegment mooie noviteiten waar we de bezoekers over kunnen informeren.”

“Tenslotte hebben wij met ons brede assortiment mooie upsell concepten voor de carwash exploitant die tot meer omzet kunnen leiden met hetzelfde aantal wassingen.”

(Tekst gaat verder onder de afbeelding)

De beurs trekt bezoekers uit meer dan 70 verschillende landen. Foto: CWSE 2019

Image Building (stand 4.06.01)
Image Building is gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en plaatsen van tijdelijke buitenreclame. Tijdens Car Wash Show Europa zal het bedrijf de Trotter laten zien. “Dit is een innovatief billboard dat perfect in de lijn van hoogwaardig straatmeubilair past. Zonder te schreeuwen trekt hij de aandacht naar de boodschap die hij op dat moment draagt.”

De Trotter heeft volgens Image Building een lange levensduur. “Doordat hij is gemaakt van hard kunststof en recyclebaar aluminium is hij zeer sterk, waardoor schade en productverlies nauwelijks voorkomen. Maar mocht het wel gebeuren dat het ernstig beschadigd is, dan is 98 procent van de Trotter recyclebaar tot onderdelen voor nieuwe borden.”

Car Wash Show Europe is verdeeld over drie dagen. Op woensdag 20 september zijn de Car Wash Tours. Hier zijn nog plekken voor beschikbaar, meld je hier aan. Op donderdag 21 en vrijdag 22 september is de beurs in EXPO Greater Amsterdam, met naast een beursvloer een programma met kennissessies, de Innovation Alley en een Car Wash Dinner met awarduitreiking. Toegang tot de beurs en sessies is gratis, registreren kan hier. 

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.