Sint en Piet wassen auto’s bij Sop! Autowas Tilburg

De roetveegpieten verzorgden de voorwas, Sinterklaas deelde verderop in de kettingwasstraat pepernoten en kleine cadeautjes uit. Sop! Autowas Tilburg wilde iets betekenen voor de kinderen in de regio en de ouders konden meteen kennismaken met deze nieuwe carwash. Het resultaat: een constante stroom van auto’s kwam schoon de wasstraat uit, waarvan iedere zes minuten één nieuwe klant.

Sop! Autowas zit sinds april dit jaar aan de Spaubeekstraat in Tilburg. In samenwerking met een adviesbureau zetten zij voor afgelopen weekend een actie op touw om nieuwe klanten kennis te laten maken met de kettingwasstraat en de andere onderdelen van deze carwash, zoals het stofzuigplein.

Via een like-, deel- en winactie op facebook maakte de onderneming mensen in de regio attent op de Sinterklaasactie.

Niet stunten met korting

Sebastiaan Both van het adviesbureau Commercial Increase adviseert carwashes over hoe zij de omzet kunnen verhogen. Hij legt uit dat er bij de Sinterklaasactie bewust niet met korting is gestunt. Bezoekers betaalden de normale tarieven. “Wel kregen ze pepernoten en een presentje. Het doel was vooral om nieuwe bezoekers te trekken.”

De adviseur noemt de actie een succes. “Elke zes minuten kwam er een schone auto naar buiten van een nieuwe klant. En vergeet de blije kinderen niet. De carwash is normaal gezien geen plek voor Sinterklaas, maar omdat er geen intocht is en allerlei andere activiteiten ook niet doorgaan, hebben de kinderen zo toch nog iets bijzonders meegemaakt.”

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Sint en Piet wassen auto’s bij Sop! Autowas Tilburg | CarwashPro

Sint en Piet wassen auto’s bij Sop! Autowas Tilburg

De roetveegpieten verzorgden de voorwas, Sinterklaas deelde verderop in de kettingwasstraat pepernoten en kleine cadeautjes uit. Sop! Autowas Tilburg wilde iets betekenen voor de kinderen in de regio en de ouders konden meteen kennismaken met deze nieuwe carwash. Het resultaat: een constante stroom van auto’s kwam schoon de wasstraat uit, waarvan iedere zes minuten één nieuwe klant.

Sop! Autowas zit sinds april dit jaar aan de Spaubeekstraat in Tilburg. In samenwerking met een adviesbureau zetten zij voor afgelopen weekend een actie op touw om nieuwe klanten kennis te laten maken met de kettingwasstraat en de andere onderdelen van deze carwash, zoals het stofzuigplein.

Via een like-, deel- en winactie op facebook maakte de onderneming mensen in de regio attent op de Sinterklaasactie.

Niet stunten met korting

Sebastiaan Both van het adviesbureau Commercial Increase adviseert carwashes over hoe zij de omzet kunnen verhogen. Hij legt uit dat er bij de Sinterklaasactie bewust niet met korting is gestunt. Bezoekers betaalden de normale tarieven. “Wel kregen ze pepernoten en een presentje. Het doel was vooral om nieuwe bezoekers te trekken.”

De adviseur noemt de actie een succes. “Elke zes minuten kwam er een schone auto naar buiten van een nieuwe klant. En vergeet de blije kinderen niet. De carwash is normaal gezien geen plek voor Sinterklaas, maar omdat er geen intocht is en allerlei andere activiteiten ook niet doorgaan, hebben de kinderen zo toch nog iets bijzonders meegemaakt.”

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.