Wasstraat, VanWalraven

Pop-up wasstraat neemt Breda over

Loodgieters, installateurs en aannemers in Breda zijn vrijdag verrast met een gratis poetsbeurt van de werkbussen. De pop-up wasstraat werd gefaciliteerd door Van Walraven, een groothandel in infra- en installatiematerialen. Het bedrijf opent op 27 september een nieuwe vestiging op Takkebijsters 6 in Breda en wilde dit op ludieke wijze vieren.

Om verwerkers van infra- en installatiematerialen uit de omgeving van Breda op de hoogte te brengen van de opening van deze nieuwe vestiging, heeft Van Walraven een pop-up wasstraat georganiseerd in samenwerking met De Autostomerij. “We wilde onze doelgroep op een ludieke manier op de hoogte stellen van onze opening. We deden dit door bedrijfsvoertuigen in de omgeving van ons nieuwe filiaal gratis schoon te maken op het terrein”, aldus Sera Schutijser medewerkster van het bedrijf.

Opening

Tientallen voertuigen werd volgens haar tijdens de actie gewassen. “Mensen vonden het een leuke actie, sommigen bleven tijdens het wassen in de auto zitten, anderen maakten alvast van het moment gebruik om ons nieuwste filiaal van binnen te bekijken. Speciaal voor hen hadden we ons befaamde broodje bal geregeld.” Volgens haar werd de samenwerking met De Autostomerij bewust gezocht. Het poetsen van auto’s middels stoom zorgt volgens haar voor minder afvalwater wat dan weer goed is voor het milieu. “Dat duurzame karakter past helemaal bij ons bedrijf”, aldus Schutijser.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Pop-up wasstraat neemt Breda over | CarwashPro
Wasstraat, VanWalraven

Pop-up wasstraat neemt Breda over

Loodgieters, installateurs en aannemers in Breda zijn vrijdag verrast met een gratis poetsbeurt van de werkbussen. De pop-up wasstraat werd gefaciliteerd door Van Walraven, een groothandel in infra- en installatiematerialen. Het bedrijf opent op 27 september een nieuwe vestiging op Takkebijsters 6 in Breda en wilde dit op ludieke wijze vieren.

Om verwerkers van infra- en installatiematerialen uit de omgeving van Breda op de hoogte te brengen van de opening van deze nieuwe vestiging, heeft Van Walraven een pop-up wasstraat georganiseerd in samenwerking met De Autostomerij. “We wilde onze doelgroep op een ludieke manier op de hoogte stellen van onze opening. We deden dit door bedrijfsvoertuigen in de omgeving van ons nieuwe filiaal gratis schoon te maken op het terrein”, aldus Sera Schutijser medewerkster van het bedrijf.

Opening

Tientallen voertuigen werd volgens haar tijdens de actie gewassen. “Mensen vonden het een leuke actie, sommigen bleven tijdens het wassen in de auto zitten, anderen maakten alvast van het moment gebruik om ons nieuwste filiaal van binnen te bekijken. Speciaal voor hen hadden we ons befaamde broodje bal geregeld.” Volgens haar werd de samenwerking met De Autostomerij bewust gezocht. Het poetsen van auto’s middels stoom zorgt volgens haar voor minder afvalwater wat dan weer goed is voor het milieu. “Dat duurzame karakter past helemaal bij ons bedrijf”, aldus Schutijser.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.