Nieuwe WasstraatPas wil bekendheid lokale carwashlocaties vergroten
klantloyaliteit

Nieuwe WasstraatPas wil bekendheid lokale carwashlocaties vergroten

Met de cadeaukaart willen de initiatiefnemers met name lokale autowaslocaties in staat stellen meer naamsbekendheid, traffic en omzet te genereren Foto: ProMedia, 2023

Meer naamsbekendheid, hogere bezoekersaantallen en extra omzet. Dat willen de initiatiefnemers bereiken met de WasstraatPas. De cadeaukaart wordt deze zomer geïntroduceerd en kan worden ingewisseld bij deelnemende carwashes.

“Na registratie geeft de cadeaukaart een gratis wasbeurt voor de auto bij meer dan driehonderd deelnemende wasgelegenheden door heel Nederland”, licht Vincent du Pon van Next Business Concepts toe. “Zo worden de wasgelegenheden in het zicht gebracht bij grote groepen consumenten.” Met de WasstraatPas willen de initiatiefnemers met name lokale autowaslocaties in staat stellen meer naamsbekendheid, traffic en omzet te genereren. “Houders van de pas ontvangen bij inlevering minimaal het basiswasprogramma, maar met bijbetaling is het mogelijk dat een klant een duurder programma krijgt”, aldus Du Pon. “Doordat er registratie plaatsvindt, kunnen er in de toekomst naar de houders van de pas persoonlijke aanbiedingen worden verstuurd. Hiermee kunnen ze weer de auto wassen tegen gereduceerd tarief.”

Klantloyaliteit

Door de pas aan klanten aan te bieden, wordt volgens Du Pon niet alleen de klantloyaliteit gestimuleerd: “Het creëert ook nieuwe kansen voor herhaalbezoeken en positieve mond-tot-mondreclame. Voor de wasgelegenheden wordt de verkregen data inzichtelijk en beschikbaar gesteld. Alles voor een vlekkeloze klantervaring. Met de flexibel inzetbare cadeaukaart ondersteunen we aan de ene kant lokale wasgelegenheden en bieden we tegelijkertijd consumenten een waardevolle actie”.

De pas wordt zowel via diverse landelijke kanalen als B2B digitaal en fysiek ingezet in marketingcampagnes.

Lees ook:

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nieuwe WasstraatPas wil bekendheid lokale carwashlocaties vergroten | CarwashPro
Nieuwe WasstraatPas wil bekendheid lokale carwashlocaties vergroten
klantloyaliteit

Nieuwe WasstraatPas wil bekendheid lokale carwashlocaties vergroten

Met de cadeaukaart willen de initiatiefnemers met name lokale autowaslocaties in staat stellen meer naamsbekendheid, traffic en omzet te genereren Foto: ProMedia, 2023

Meer naamsbekendheid, hogere bezoekersaantallen en extra omzet. Dat willen de initiatiefnemers bereiken met de WasstraatPas. De cadeaukaart wordt deze zomer geïntroduceerd en kan worden ingewisseld bij deelnemende carwashes.

“Na registratie geeft de cadeaukaart een gratis wasbeurt voor de auto bij meer dan driehonderd deelnemende wasgelegenheden door heel Nederland”, licht Vincent du Pon van Next Business Concepts toe. “Zo worden de wasgelegenheden in het zicht gebracht bij grote groepen consumenten.” Met de WasstraatPas willen de initiatiefnemers met name lokale autowaslocaties in staat stellen meer naamsbekendheid, traffic en omzet te genereren. “Houders van de pas ontvangen bij inlevering minimaal het basiswasprogramma, maar met bijbetaling is het mogelijk dat een klant een duurder programma krijgt”, aldus Du Pon. “Doordat er registratie plaatsvindt, kunnen er in de toekomst naar de houders van de pas persoonlijke aanbiedingen worden verstuurd. Hiermee kunnen ze weer de auto wassen tegen gereduceerd tarief.”

Klantloyaliteit

Door de pas aan klanten aan te bieden, wordt volgens Du Pon niet alleen de klantloyaliteit gestimuleerd: “Het creëert ook nieuwe kansen voor herhaalbezoeken en positieve mond-tot-mondreclame. Voor de wasgelegenheden wordt de verkregen data inzichtelijk en beschikbaar gesteld. Alles voor een vlekkeloze klantervaring. Met de flexibel inzetbare cadeaukaart ondersteunen we aan de ene kant lokale wasgelegenheden en bieden we tegelijkertijd consumenten een waardevolle actie”.

De pas wordt zowel via diverse landelijke kanalen als B2B digitaal en fysiek ingezet in marketingcampagnes.

Lees ook:

Auteur: Paul Blonk

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.