Op Black Friday wordt met dikke korting gewassen

Unsplash, Clement M Ng

40 procent korting op het duurste programma, extra tegoed bij het opwaarderen van de waspas of de VIP-behandeling voor half geld. De kortingsacties rondom Black Friday zijn goed vertegenwoordigd in carwashland. En maar goed ook, uit onderzoek blijkt dat een kwart van de Nederlanders actief op zoek is naar aanbiedingen. 

Black Friday kent z’n oorsprong in de Verenigde Staten. Thanksgiving is daar het startschot van de feestdagen. Deze feestdag valt altijd op een donderdag eind november, de vrijdag erna is voor de meeste mensen een vrije dag. Reden dus dat het in de winkels zwart ziet van de mensen op zoek naar mooie kortingen op de kerstcadeautjes.

Ingeburgerd

Black Friday is ondertussen zo goed als helemaal ingeburgerd in Nederland. Uit onderzoek van MSI Consultants blijkt dat Nederlanders open staan voor Black Friday reclame. Sterker nog, één op de vier gaat actief op zoek naar aanbiedingen. Het consultancybureau deed begin oktober onderzoek onder ruim 1.500 Nederlandse consumenten van 18 jaar en ouder.

84 procent van de respondenten is bekend met Black Friday en de helft daarvan heeft een positief gevoel bij de dag vanwege de koopjes. De perceptie is dat er tijdens Black Friday goede kortingen zijn, maar je moet er naar op zoek.

Online oriëntatie

De positieve houding ten opzichte van Black Friday verklaart waarom de consument open staat voor Black Friday reclame (58 procent) en sterker nog, 27 procent gaat er actief naar op zoek. Voor de oriëntatie op de aanbiedingen zijn de online middelen veel populairder dan de offline middelen. Bijna de helft (46 procent) gaat minstens één week voor Black Friday al op zoek naar aanbiedingen.

Hieronder zie je een selectie van Black Friday-aanbiedingen van carwashes.

⚫️BLACK FRIDAY⚫️ ontvang op Black Friday bij elk wasprogramma een bon voor een VIP wash aan halve prijs.
*bon geldig tot 12/12/2021

Geplaatst door Punto Blu Carwash Beveren op Donderdag 25 november 2021

Heb jij al een Black Friday Carwashdeal gescoord 😎? Bezoek snel onze webshop via https://www.walnutapp.com/washin7/webshop!

Geplaatst door Washin7 op Woensdag 24 november 2021

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door CARWASH A2 (@carwash.a2)

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Op Black Friday wordt met dikke korting gewassen | CarwashPro

Op Black Friday wordt met dikke korting gewassen

Unsplash, Clement M Ng

40 procent korting op het duurste programma, extra tegoed bij het opwaarderen van de waspas of de VIP-behandeling voor half geld. De kortingsacties rondom Black Friday zijn goed vertegenwoordigd in carwashland. En maar goed ook, uit onderzoek blijkt dat een kwart van de Nederlanders actief op zoek is naar aanbiedingen. 

Black Friday kent z’n oorsprong in de Verenigde Staten. Thanksgiving is daar het startschot van de feestdagen. Deze feestdag valt altijd op een donderdag eind november, de vrijdag erna is voor de meeste mensen een vrije dag. Reden dus dat het in de winkels zwart ziet van de mensen op zoek naar mooie kortingen op de kerstcadeautjes.

Ingeburgerd

Black Friday is ondertussen zo goed als helemaal ingeburgerd in Nederland. Uit onderzoek van MSI Consultants blijkt dat Nederlanders open staan voor Black Friday reclame. Sterker nog, één op de vier gaat actief op zoek naar aanbiedingen. Het consultancybureau deed begin oktober onderzoek onder ruim 1.500 Nederlandse consumenten van 18 jaar en ouder.

84 procent van de respondenten is bekend met Black Friday en de helft daarvan heeft een positief gevoel bij de dag vanwege de koopjes. De perceptie is dat er tijdens Black Friday goede kortingen zijn, maar je moet er naar op zoek.

Online oriëntatie

De positieve houding ten opzichte van Black Friday verklaart waarom de consument open staat voor Black Friday reclame (58 procent) en sterker nog, 27 procent gaat er actief naar op zoek. Voor de oriëntatie op de aanbiedingen zijn de online middelen veel populairder dan de offline middelen. Bijna de helft (46 procent) gaat minstens één week voor Black Friday al op zoek naar aanbiedingen.

Hieronder zie je een selectie van Black Friday-aanbiedingen van carwashes.

⚫️BLACK FRIDAY⚫️ ontvang op Black Friday bij elk wasprogramma een bon voor een VIP wash aan halve prijs.
*bon geldig tot 12/12/2021

Geplaatst door Punto Blu Carwash Beveren op Donderdag 25 november 2021

Heb jij al een Black Friday Carwashdeal gescoord 😎? Bezoek snel onze webshop via https://www.walnutapp.com/washin7/webshop!

Geplaatst door Washin7 op Woensdag 24 november 2021

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door CARWASH A2 (@carwash.a2)

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.