Carwash decor voor albumrelease Famke Louise 

Amsterdam 12 november 2020 Famke Louise presenteert haar nieuwe cd bij Loogman in Amsterdam .

Famke Louise koos Loogman tanken & wassen Amsterdam voor de release van haar eerste album. De carwash werd voor de gelegenheid uitgedost met discolampen, een geluidsinstallatie en grote schermen. Drag queens verzorgen de ontvangst en de pre-wash, het stofzuigerplein was omgetoverd tot een roze loper waar bezoekers in de auto op de foto konden met de zangeres. Wie binnenreed kon via een link luisteren naar het album in de auto.

Anderhalve week voor de albumrelease ging op het hoofdkantoor van de Loogman Groep de telefoon. Of het feestje rondom de nieuwe muziek niet in de carwash kon worden gegeven. Coronaproof. En een beetje symbolisch ook wel; zangeres Famke Louise wil met haar album Next en bijbehorende docu op Videoland een frisse start maken, net als wanneer je schoongewassen uit de wasstraat komt.

Justin Huijmans, hoofd marketing bij Loogman, vertelt hoe het achter de schermen is gegaan. Donderdag 12 november stond de release op de agenda, woensdag werd na sluitingstijd begonnen met het ophangen van de lampen.

Tekst gaat verder onder de foto

Viral

De wasstraat was donderdagavond open voor genodigden. Dat waren de pers, vrienden van Famke Louise en een trits BN’er zoals Ali B en Fajah Lourens “Het was door de gasten een heel social event, het zijn mensen met veel bereik op de socials. Zelf hebben we ook de socials goed ingezet met dit event, het ging echt viral.”

Lees ook: 

Onderwerpen:

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Carwash decor voor albumrelease Famke Louise | CarwashPro

Carwash decor voor albumrelease Famke Louise 

Amsterdam 12 november 2020 Famke Louise presenteert haar nieuwe cd bij Loogman in Amsterdam .

Famke Louise koos Loogman tanken & wassen Amsterdam voor de release van haar eerste album. De carwash werd voor de gelegenheid uitgedost met discolampen, een geluidsinstallatie en grote schermen. Drag queens verzorgen de ontvangst en de pre-wash, het stofzuigerplein was omgetoverd tot een roze loper waar bezoekers in de auto op de foto konden met de zangeres. Wie binnenreed kon via een link luisteren naar het album in de auto.

Anderhalve week voor de albumrelease ging op het hoofdkantoor van de Loogman Groep de telefoon. Of het feestje rondom de nieuwe muziek niet in de carwash kon worden gegeven. Coronaproof. En een beetje symbolisch ook wel; zangeres Famke Louise wil met haar album Next en bijbehorende docu op Videoland een frisse start maken, net als wanneer je schoongewassen uit de wasstraat komt.

Justin Huijmans, hoofd marketing bij Loogman, vertelt hoe het achter de schermen is gegaan. Donderdag 12 november stond de release op de agenda, woensdag werd na sluitingstijd begonnen met het ophangen van de lampen.

Tekst gaat verder onder de foto

Viral

De wasstraat was donderdagavond open voor genodigden. Dat waren de pers, vrienden van Famke Louise en een trits BN’er zoals Ali B en Fajah Lourens “Het was door de gasten een heel social event, het zijn mensen met veel bereik op de socials. Zelf hebben we ook de socials goed ingezet met dit event, het ging echt viral.”

Lees ook: 

Onderwerpen:

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.