Digitalisering in carwashbranche: WashTec aan het woord II

“Vroeger was een techneut nodig om wasinstallaties te beheren en om op storingen te anticiperen. Dat hoeft nu niet meer dankzij digitalisering. Deze technologische ontwikkeling vereenvoudigt het leven van ondernemers en hun klanten aanzienlijk”, stelt marketing en sales manager Thomas Brenner van WashTec. Hij gaat in deze video dieper in op de nieuwe SmartCare wasinstallatie die het bedrijf presenteerde op de Tankstelle & Mittelstand vakbeurs. 

De redactie van CarwashPro.de sprak hem en andere vertegenwoordigers van de carwashbranche op 8 mei tijdens de vakbeurs. In een aantal video’s vertellen woordvoerders van onder andere WashTecChrist en DICO meer over innovatie, uitdagingen en hun toekomstverwachtingen. Dit keer is het opnieuw de beurt aan WashTec. Brenner gaat verder de diepte in en vertelt meer over de SmartCare. Deze wasinstallatie is helemaal toegespitst op de mogelijkheden van digitalisatie. De SmartCare is vooralsnog alleen in Duitsland verkrijgbaar. Onderstaande video kan met Nederlandse ondertiteling bekeken worden.

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.